計畫趕不上變化
總是等待著 痛苦難熬的時間竟然也過去了
就這樣我們分開八個多月
就這樣我在這個奇怪小團體一堆人欺人的單位待了半年
然後那該死的執照還是不下來
我想希望移民許可證一起下來更不可能說不定到時還要上iron

Making plans is over rated to me
I was surffering from frustrating waiting moment, and time solves the feelig eventually. At the end, we use to separate for over eight month. Moreover, I can take that challenge which is staying in this fucking ward with those insane colleagues who like to bully new nurse.

The license, the offer or a news from aus seems impossible. How can I hold the wish that immigration might give me a temporary resident permission for my qualified score.



期待到煩躁到放棄到再期待到失落到疲憊
多少次午夜夢迴都想提離職飛去給男人養
但理智跟自尊心跟自己說不可以

自己的未來要自己走

於是似乎永遠找不到離職的時間
然後開始在單位有朋友日子好像不這麼難過
然後好像開始習慣遠距離生活
然後好像對未來失去希望
會有點懷疑自己為什麼


Frustraing~frustrating~frustrating~
Feel so exhausting sometimes....
How many times I wanna say good bye to my rational thought and then buy a flight ticket to see you but I cant.

Make my own future.

subsequently, I cant find my direction of life... What should I do here?
I doubt did I have made wrong decisions in some moments?
Should I keep the faith to do what I want?
Would it worth paying so much?


但本來就有傾盡所有也要賭一把的想法
放棄了當醫生娘
放棄了升公職
放棄了穩定

那麼這些起起落落就要自己承擔
我相信會是值得的

Anyway..after giving up so many.
I knew what difficulties I would face long time ago,So just take it. No matter how long n tough.

於是跟阿長提出六月離職的我取消
謝謝親愛的你要飛回來看我
我真的好期待見面 怕自己哭成淚人兒
也怕那種好久不見的陌生感
明明天天都視訊的 天天都電話
外加傳照片跟錄音 想想真瘋狂
我以為六個月是極限
你說我三個月會放棄
現在八個月了我們還是熱戀:)
真難想像我們已經三年多

I cancelled my resignation, and look foraward your coming!!!!!

Omg!! hard to express my exciting,happy and so many complited emotion!!!!!
I remember we.made a bet that who can take this long distance love longer..
I said six month is fine but you thought I can only hold for three month~~haaa~see

We're still here and even love each more~xxoooo


想要更多的保障

想上完八月份AcLs
還有完成九月Icu training
再去找你
好不好


For a better future, I will get my acls license and finish the icu training on sep then move to aus.
Please waiting for me:)


親愛的

其實我真的覺得很煩

有些東西我說不出口
我想的很多
相對用你的直率
我想這是東西方文化的不同…………

不過 愛 是真的
東西方都一樣
為了更好的未來一起努力著


那些疑惑就這樣吧
能做的就是一直讓自己更好
然後等待時間來的時候
相信每一件事情的發生都是未來的助力:)
至少到目前都是這樣
我期待著那天到來
就像那天午睡在你家收到簡訊我好緊張
最後你幫我看成績四個七到手我尖叫又叫又跳然後大哭

你笑著抱著我說我很白痴
然後我們開始規劃臺灣跟歐洲的旅行


我們有好多好多的回憶親愛的
如果我還有遲疑
只能說畢竟不同的國籍跟遙遠的地方
我不想靠別人
只想靠自己

但我是如此感謝我遇見了你
讓我重新感受到愛情
那些過去的
是多麼不可思議
我變成一個 自己都覺得奇妙的人

謝謝你給了我
另一種愛情
我很愛你 我知道你知道
我很愛我們擁有的這一切
我很愛很愛都三年了我們仍然可以如此真誠熱血甜蜜的說這愛

寶貝
我想跟你到永遠

好嗎
愛著愛著到結束這一生
愛著彼此的瘋狂與認真






























arrow
arrow
    全站熱搜

    sunycat 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()